скласти план для педратди народна іграшка у вихованні дитини
Іграшка – це перша перлина народного мистецтва, з якою знайомиться дитина. Через іграшку вона пізнає світ, розвивається, виховується. Народна іграшка перейнята любов’ю і щедрістю, добром та гумором. Вона проста, зрозуміла, приваблива, розкриває захоплюючий казковий світ, надихає на добро, бажання творити. Різноманітна тематика народної іграшки: люди, тварини, птахи, посуд, знаряддя праці, моделі житла.. Інші методичні матеріали на урок Дошкілля скачати.
Загрейчук Ольга Федорівна Методична розробка для дошкільних навчальних закладів "Українська народна іграшка" Народнаї іграшка, як засоб формування елементів національної культури. Методика формування уявлень про національні особливості української народної іграшки. Етапи створення іграшки із сіна.. Інші методичні матеріали на урок Дошкілля скачати.
презентація Народна іграшка. КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ. із ознайомлення дітей з довкіллям. для дітей старшого дошкільного віку. вихователь Архангельська М.І., спеціаліст першої категорії. Тема „Народна іграшка”. Мета . Виховувати бережне ставлення до іграшок. Виховувати інтерес до минулого свого народу, його народної творчості, традицій. Обладнання: мультимедійна презентація до теми „Українська народна іграшка”, сопілка, свищики, роздатковий матеріал до творчої роботи (готові форми ангелів з солоного тіста, фарби, пензлики, серветки). Хід заняття. Лялька супроводжувала дитину з самого народження. Гралися нею всі діти. Навіть були ляльки-мотанки у вигляді козачків, якими могли бавитися хлопчики .
“Народна іграшка у виховному процесі” Консультація для батьків. Народна педагогіка вимагає виховувати дитину, зважаючи на вікові особливості дитини: “Гни дерево, поки молоде, вчи дітей, поки малі”. Впродовж всього дитинства гра і народна іграшка займає найголовніше місце у житті дитини. В грі діти відтворюють працю дорослих, елементи трудових дій. В своїй ігровій діяльності діти відображають те, що спостерігають у родинному колі. Використання народної іграшки у вихованні сприяє прилученню дитини до духовного, естетичного, побутового досвіду народу. Дитина, наприклад, не оцінює іграшку, як витвір мистецтва, а бо як образ пов’язаний з певними легендами, казками, міфами.
Конспект заняття з народознавства для старшої групи “Українська народна іграшка”. Виховувати інтерес і повагу до української народної іграшки. Конспект заняття. Вікно перегляду документа. ПІБ : Жилкіна Єлизавета Олександрівна. Посада : вихователь. Місце роботи : Скадовський КЗДО ясла-садок №6 "Теремок. "Завантажити матеріал: - Конспект заняття з народознавства для старшої групи «Українська народна іграшка». Закрити. Хвилинка реклами. Класні куточки: 512 грн. Завантаження файлу почнеться через. Cекунд. Завантажити файл. 5 / 5 ( 1 ). Сподобалося? Поділіться з друзями! Або збережіть для.
Проект Тема Народна лялька в сучасних іграх дітей Вік 5 7 років Складено на основі примірної програми Програма виховання і навчання в дитячому саду М А Васильєвої Т З Гербовою 2007. Адже у вихованні дитини як особистості народні традиції відіграють величезну роль. У наш час, коли звичними стали слова «аморальність», «бездуховність», ми серйозно замислюємося про те, якими виростуть нинішні дошкільнята. Долучення дітей до російської народної культури є сьогодні актуальною темою. Лялька - перша серед іграшок, тому вона близька і зрозуміла дитині. Рукотворна народна лялька - частина народної традиції. Виготовляючи її, дитина дізнається історію свого народу.
Значення української народної іграшки у вихованні дітей. Реалізація розвивальної методики ознайомлення дітей дошкільного віку з мистецтвом створення української народної іграшки. Народна іграшка має також неабиякі високі мистецькі якості і широкі виховні можливості. Емоційна дія образів, утілених у народній іграшці, широко застосовується педагогами в естетичному вихованні дітей, допомагає залучити їх до споконвічної культури свого народу. Українська народна іграшка містить у собі момент істини, своєю мовою виголошує правду про народ, його земну сутність та історичне призначення. Щоб їх розібрати, а потім скласти, необхідно було виявити кмітливість і винахідливість.
Обладнання: виставка народної іграшки; матеріал, з якого робили іграшки, дидактична гра «Упізнай іграшку». Хід заняття Народна іграшка. Дитина і навколишній світ. Старша група в дошкільному навчальному закладі. Вихователь. (Івасик-Телесик.) Так, діти, напевно, і з’явилася перша іграшка. У містах та селах матері майстрували для своїх діток забавки з ниток, ганчір’я, глини, тіста та сиру, прикрашали ці речі розписом, вишивкою. Поступово іграшка перетворилася на своєрідний вид мистецтва, до якого охоче бралися і ремісники. Робили іграшки з різного матеріалу: з квітів, гарбуза, соломи, трави. Іграшка існувала не тільки для забавки, вона була оберегом дитини. Оберігала її від лиха і зла.
3. Розкрити специфіку народної іграшки як засобу виховання дітей дошкільного віку. Мета: дослідити педагогічні умови ефективного використання народної іграшки у вихованні дітей дошкільного віку. Завдання: Проаналізувати стан дослідження проблеми впливу народної іграшки на виховний процес дітей дошкільного віку в науковій літературі. 2. Схарактеризувати опорні поняття з теми дослідження: «народна іграшка», «виховання дітей дошкільного віку», «засіб виховання». 3. Розкрити специфіку народної іграшки як засобу виховання дітей дошкільного віку. Содержание.
2. Методика використання української народної іграшки у виховній роботі з дітьми дошкільного віку. 2.1 Народна іграшка як засіб морального виховання. В системі виховання дітей дошкільного віку особливе місце займає моральне виховання. Моральне виховання - це цілеспрямована взаємодія дорослого і дитини з метою формування моральних почуттів і якостей, засвоєння моральних норм і правил, розвитку моральних мотивів і навичок поведінки. В процесі ознайомлення та використання народної іграшки в житті дітей в дошкільному навчальному закладі відбувається засвоєння дітьми завдань морального виховання. О.
Народна іграшка є ниточкою в руках дитини, яка з’єднує її з історією Батьківщини. Народні іграшки сприяють зміцненню в дитини світлого, оптимістичного настрою, позитивного сприйняття навколишнього світу. Іграшка є відображенням своєї епохи. Історія іграшки є невід'ємною частиною історії культури суспільства. Для кожної історичної епохи характерні свої іграшки, оскільки розвиток матеріальної основи суспільства, його духовної культури позначається не лише на змісті дитячих ігор, а й на тематиці та формах іграшок. Умовні, а не натуралістичні образи птаха, тварини, людини вчать дитину розумін.
2.1 Народна іграшка як засіб морального виховання. В системі виховання дітей дошкільного віку особливе місце займає моральне виховання. Моральне виховання - це цілеспрямована взаємодія дорослого і дитини з метою формування моральних почуттів і якостей, засвоєння моральних норм і правил, розвитку моральних мотивів і навичок поведінки. В процесі ознайомлення та використання народної іграшки в житті дітей в дошкільному навчальному закладі відбувається засвоєння дітьми завдань морального виховання. Одним із завдань морального виховання є виховання громадянської й соціальної відповідальності.
ТЕМА: Лялька - мотанка – саморобна дитяча народна іграшка. МЕТА: навчити конкретним трудовим навичкам при роботі з тканиною, нитками, на прикладі виготовлення ляльки – мотанки . А коли народжувалася дитина, то молода мати клала своїх ляльок до дитячої колиски, щоб оберігали дитя від хвороб і поганих очей, а коли дитина підростала, то ляльки віддавалися їй для гри. З давніх часів в українських сім'ях молода мати, що чекала дитину|дитяти|, робила|чинила| ляльку-мотанку|, «Пеленашку» яка втілювала|уособлювала| собою майбутнє дитя.
ТЕМА: Лялька - мотанка – саморобна дитяча народна іграшка. МЕТА: навчити конкретним трудовим навичкам при роботі з тканиною, нитками, на прикладі виготовлення ляльки – мотанки . А коли народжувалася дитина, то молода мати клала своїх ляльок до дитячої колиски, щоб оберігали дитя від хвороб і поганих очей, а коли дитина підростала, то ляльки віддавалися їй для гри. З давніх часів в українських сім'ях молода мати, що чекала дитину|дитяти|, робила|чинила| ляльку-мотанку|, «Пеленашку» яка втілювала|уособлювала| собою майбутнє дитя.
Посібник містить розробки інтегрованих занять. Заняття розроблені з урахуванням вікових особливостей 4-6 річних дітей та згідно програми розвитку дітей дошкільного віку "Українське дошкілля". Поданий методичний матеріал викладений у зрозумілій для дітей формі. Представлені розробки містять багато літературних творів В.О.Сухомлинського, ігрових вправ, дидактичних ігор, загадок, легенд, дослідів, що має зацікавити маленьких вихованців та сприяти їх всебічному креативному розвитку. Зміна діяльності дозволяє утримувати увагу дитини протягом тривалого часу, не стомлюючи її. Для методистів.
Використання українських народних ігор у навчально-виховному процесі має свою специфіку. Насамперед під час вибору народної гри варто зважати на всі вимоги, що стосуються вибору рухливої гри, розглянуті попередньо. Використовуючи народні ігри у різних природних умовах, слід добирати їх відповідно тематики. Наприклад, на лузі доречно буде пограти з дітьми у такі ігри: «Гуси», «Віночок», «Подоляночка»; біля водойми -»Міст», «Качки і рибалки», «У річку, гоп»; у лісі - «Грибок», «Горішок» тощо. Сезонно-обрядові ігри добираються відповідно до сезону і відповідно до календарних свят.
Мета дослідження: дослідити вплив народної гри на розвиток особистості, її виховну функцію. Завдання дослідження: Проаналізувати філософську, психолого-педагогічну літературу з проблем теорії гри у вихованні особистості. Визначити методику проведення та особливості організації народних рухливих ігор. Визначити виховний вплив українських народних ігор на розвиток особистості дошкільника Структура роботи: складається зі вступу, двох розділів, списку використаних джерел.
Конспект заняття "Іграшкове диво. Українська іграшка" Старша група Народознавство Мета: Ознайомлювати дітей з українськи народними іграшками; Поглиблювати знання дітей про іграшки, з глини, дерева, соломи, лози, тканини. Розвивати у дітей естетичний смак; Виховувати бережливе ставлення до іграшок, любов до красивого.
Народна іграшка – пам’ять етносу, нації, народу, людства про історичне та доісторичне минуле. Мета роботи гуртка: Виявлення художніх здібностей, зокрема конструкторських, до моделювання, декорування, розвивати фантазію, творчу уяву. Необхідно дати можливість дитині навчитись визначати емоційний настрій ляльок, висловлювати своє ставлення до них.
Ігри - драматизації допомагають подолати невпевненість, сором'язливість і придбати такі особистісні якості, як сміливість, упевненість. Ігри, змагання - це випробування для імпульсивного дитини, тут дитина повинен діяти чітко за правилами. Ігри з правилами - хороші тим, що в них чітко передбачені вимоги до поведінки дітей. Колективні дидактичні ігри допомагають розвивати у грають навички співпраці, взаємодії на основі спільних задумів і пізнавальних інтересів.
«НАРОДНА ІГРАШКА» Мета: пізнавальний розвиток: збагачувати знання дітей про різні види української народної іграшки; розширювати знання дітей, пов’язані з культурою, ремеслом, побутом українців у минулі часи; пояснити дітям, яку роль відігравала іграшка в житті людей у давнину; емоційно – ціннісний розвиток: викликати у дітей бажання емоційно сприймати народну іграшку; розвивати, чутливість до гармонії, кольору, форми народної іграшки; мовленнєвий розвиток: вчити складати розповіді за. даним початком, розвивати зв’язне мовлення; соціально – моральний: виховувати інтерес і повагу до народної іг.
Коментарі
Дописати коментар