інтерактивні методи навчання на уроках англійської мови

Особливості та умови використання інтерактивних методів навчання на уроках з англійської мови, основні прийоми та методики, оцінка їх практичної ефективності. Характер впливу роботи з інтерактивними методами на рівень знань учнів, розробка уроку. Название: Інтерактивні методи навчання на уроках анлійськой мови Раздел: Рефераты по педагогике Тип: курсовая работа Добавлен 21:35:19 02 января 2011 Похожие работы Просмотров: 22502 Комментариев: 14 Оценило: 8 человек Средний балл: 4.1 Оценка: 4 Скачать. Вступ. Одним із пріоритетних напрямів реформування освіти, висунутих Державною національною програмою «Освіта.


Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови. Сьогодні у світовій освітній практиці провідними є діяльнісний, особистісно орієнтований та компетентнісний підходи , тому важливим стає не наявність у дитини певного багажу знань, особистих якостей та здібностей, а й здатність застосовувати ті чи інші компетентності в житті. Головною метою навчання іноземної мови в сучасній школі є розвиток особистості школяра, здатного використовувати іноземну мову як засіб спілкування в діалозі культур.


Впровадження інтерактивних методів. На уроках англійської мови. Підготувала: вчитель іноземної мови. Вергун О.Ю. 2014 – 2015н.р. Підвищення ефективності навчання безпосередньо залежить від доцільності добору і використання різноманітних, найбільш адекватних навчальній темі методів навчання, а також від активізації всього навчального процесу. Інтерактивне навчання – це навчання в режимі діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння, спільного вирішення навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнів.


Використання інтерактивних методів навчання. У процесі формування комунікативної компетенції учнів на уроках англійської мови. У статті розглядається суть інтерактивного навчання, його актуальність і практична цінність, що характеризуються постійною, активною взаємодією всіх учасників навчально-виховного процесу, де і учень, і вчитель – рівноправні суб’єкти навчання, моделюванням життєвих ситуацій, використанням рольових ігор, спільним вирішенням проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації; переваги перед традиційними методами, які передбачають повну зайнятість учнів класу, роб.


Інтерактивність методів навчання англійської мови проявляється у синтезі вищезазначених технологій, у різноманітності форм проведення занять. Залучення мультимедійних проектів в групових завданнях сприятиме дослідницькому пошуку та вирішення групою студентів значимої для них задачі з метою одержання реального результату. Проведені заняття зі студентами різних курсів технічних спеціальностей показали, що саме при залученні інтерактивних технологій навчання збільшується активність роботи на занятті, увага, мотивація студентів. 5. Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. –К., 2004.


Головко Р.П. – студентка Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, спеціальність «Початкова освіта», кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка. Анотація: В даній статті описуються суттєві характеристики інтерактивного навчання та розглядаються особливості застосування інтерактивних методів навчання на заняттях з англійської мови, наводяться їх приклади та аналізуються способи їх проведення.


інтерактивність англійська мова комп'ютер. Предметом дослідження є використання інтерактивних методів на уроках з англійської мови. Об’єктом дослідження є інтерактивні методи навчання на сучасному етапі вивчення англійської мови. Мета роботи полягає в дослідженні сучасних методів викладання англійської мови. Згідно з метою поставлені такі завдання: розглянути значення нових методів навчання на уроках англійської мови; ознайомлення з різними методами навчання; використання інтерактивних методів на уроках англійської мови. Практична цінність дослідження полягає в подальшому застосуванні інт.


Предметом досвіду – інтерактивні технології навчання англійської мови. Методи дослідження проблеми: метод спостереження, порівняння, аналізу та самоаналізу, узагальнення досвіду з проблеми дослідження, презентація досвіду роботи. Технологія діяльності . Тобто мова йде про використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови, які є досить частими і звичними. Кількість учнів (10-15 чоловік) дозволяє на уроках використовувати такі види робіт як: робота в парах або група із трьох-п’яти учнів. Існує постійна, активна взаємодія між учнями. Цікаво відмітити, що кожен школяр залучається до співпраці вже з самого початку уроку.


У матеріалі з досвіду роботи на заявлену тему авторка пише, що засобами іноземної мови можна і треба розвивати навички творчого мислення дітей, але творче мислення не є самоціллю, а лише інструментом розвитку мовленнєвих знань, умінь і навичок. Коли учні інтерактивно працюють із будь-якою інформацією, вони вчаться мислити.


Інтерактивні методи навчання визнані вчителями дієвим засобом впровадження нових освітніх технологій. Однак використання їх у практиці загальної середньої освіти поки що фрагментарне, епізодичне, не системне внаслідок нерозробленості відповідних технологій та неготовності більшості вчителів користуватися інноваційними технологіями. обґрунтувати важливість впровадження інтерактивних освітніх технологій на уроках англійської мови, для підвищення їх якості; виявити особливості роботи з новітніми технологіями на уроках англійської мови для розвитку комунікативних здібностей учнів 1-4 класів. Виходячи з мети, визначено такі завдання курсової роботи


Задания могут быть использованы на уроках закрепления и обобщения, для закрепления материала, изученного на уроке, при опросе домашнего задания, при повторении ранее изученного материала. Предложенные задания используются на уроках истории в 6 классе в школе с русским языком обучения. Самыми простыми видами задании являются задания на установление соответствия. Соотнесите название древнейших людей с их внешнем видом.


Рівненського ОІППО. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови. У статті розглядається питання ефективності використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови. Розкривається актуальність і практична цінність інтерактивних технологій, особливості інтерактивного навчання писемного мовлення та читання. Ключові слова: іноземна мова, інтерактивні технології, метод, взаємодія, комунікативна компетенція, активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів. В статье рассматривается вопрос эффективности использования интерактивных технологий на уроках английского языка.


Інтерактивні методи навчання як засіб подолання труднощів у вивченні англійської мови в учнів молодшого Шкільного Віку. Билим Д.А. (Красноград). Ефективність новітніх технологій. До навчання іноземних мов. Бірюкова К.В. (Харків). Катанчик В.О.(Харків). Мовні ігри на уроках англійської мови. Качанова О.В. (смт Солоницівка). Мультимедійна технологія як нова методика викладання англійської мови в сучасній школі. Ковальова А.В. (Харків). Використання комп'ютерного навчанні іноземної мови спрямування. Тестування у професійного. Кондрацька М.І. (Харків).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

сочинение на тему каковы нравственные уроки грибоедовской комедии

шрифт самонаборной печати

конспекти уроків англійської мови в 6 класі за карпюк 2021