здоровий спосіб життя як передумова соціального благополуччя учнів
Робота містить розробку циклу виховних заходів, присвячених пропаганді здорового способу життя та профілактиці шкідливих звичок. Матеріали розраховані на роботу з учнями 8-9 класів під час виховних годин та позакласних виховних заходів. Для вчителів загальноосвітніх середніх шкіл, класних керівників середніх та старших класів.. Інші методичні матеріали на урок Виховна робота скачати.
Проблема формування здорового способу життя учнів та її нормативно-правова база . Робота педагогічного колективу школи з виховання в учнів підліткового віку. Профілактика адиктивної поведінки у підлітків. Формування здорового способу життя школярів. Актуальність дослідження. Конституція України визнає життя і здоров'я людини найвищими соціальними цінностями. Відповідно до Основного Закону, держава несе відповідальність перед людиною за свою діяльність і зобов'язана ефективно вирішувати завдання виховання здорового покоління, від чого значною мірою залежить соціально-економічний розвиток суспільства і країни в цілому.
Здоровий спосіб життя: мотивація і життєві компетентності. Холістична модель здоров’я. За холістичного підходу здоров’я розглядається не лише як відсутність хронічних хвороб, а набагато ширше, як стан загального добробуту, благополуччя. Здоров’я — це життєва енергія, натхнення і задоволення від насиченого подіями життя. Це здатність ставити цілі й досягати їх, максимально реалізовувати свій потенціал. Це свобода від болю, руйнівних пристрастей, егоїзму та духовного занепаду. У преамбулі Статуту Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) зазначено, що здоров’я — це не лише відсутність хвор.
Формування в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя — презентація з будь-якого предмету на порталі GDZ4YOU — з нами вчитись дійсно легко, відчуй це! . Здоров'я - це стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, а не лише відсутність хвороби чи фізичних вад. Слайд #8. Здоровий спосіб життя. Слайд #9. характеризується високим рівнем культури поведінки стосовно власного здоров'я та здоров'я оточуючих Культура здоров'я.
Здоровий спосіб життя учнів — це сукупність ціннісних орієнтацій і установок, звичок, режиму й темпу життя, спрямованих на збереження, зміцнення, формування, відтворення здоров'я в процесі навчання та виховання, спілкування, праці та відпочинку і передачі його у майбутньому. Можна стверджувати, що спосіб життя та здоров'я людини залежать від наявності впевненості в перспективах на майбутнє. Отже, здоров'я, з одного боку, — ідеальний стан організму, якого особистість мала б прагнути досягти з перших.
зформувати поняття „здоров’я” та „здоровий спосіб життя”, розширити знання учнів про руйнівні наслідки куріння тютюну, вживання алкоголю. стимулювати до самостійного й усвідомленого вибору життєвої позиції; порівнювати, працювати в колективі, уміння робити висновки. Тип уроку. навчально – виховний. З дитинства нам говорять - ведіть здоровий спосіб життя. Це добре. Ми це приймаємо, як істину і рідко замислюємося. Вискажіть свою думку, а що ж це таке - здоровий спосіб життя? Здоровий спосіб життя. Здоровий спосіб життя включає: режим дня, гігієну, правильне харчування, відсутність шкідливих звич.
Складові здорового способу життя. Здоровий спосіб життя – це дії, звички, певні обмеження, пов’язані з оптимальною якістю життя, яка охоплює соціальні, розумові, духовні, фізичні компоненти, та, відповідно, із зниженням ризику розвитку захворювань. Виходячи з зазначених передумов, структура здорового способу життя повинна включати різноманітні елементи, які стосуються усіх аспектів здоров’я – фізичного, психічного, соціального і духовного. Аналіз соціального самопочуття людей як їхньої реакції на соціальні зміни увійшов у практику емпіричних соціологічних досліджень в Україні всупереч невизначеності теоретичної інтерпретації категорії “соціального самопочуття”.
Роботу з формування в учнів навичок здорового способу життя треба проводити систематично. Комплекс виховних заходів має на меті озброїти знаннями, виробити переконання, необхідні кожній людині для збереження життя та здоров’я. Учнів слід готувати до дій у небезпечних ситуаціях, ознайомити зі способами запобігання їм, навчити оберігати своє здоров’я. Цьому значно сприяють курси «Здоров’я», «ЗСЖ», «Основи здоров’я» та «Етики і психології сімейного життя», що проводять у нашій школі. Їх мета — формування в учнів свідомого ставлення до свого життя та здоров’я, опанування основами здорового способу .
Здоровий спосіб життя як соціально-педагогічний феномен. Модель формування здорового способу життя як соціально-педагогічної умови становлення особистості у підлітковому віці. Стоимость данного файла составляет 5 баллов. Найти файл. Похожие разделы. Академическая и специальная литература. Педагогика. Периодика по педагогике.
Актуальність здорового способу життя викликана зростанням і зміною характеру навантажень на організм людини у зв'язку з ускладненням суспільного життя, збільшенням ризиків техногенного, екологічного, психологічного, політичного і військового характеру, що провокують негативні зрушення в стані здоров'я. Хвороби людини найбільшою мірою обумовлені його способом життя і повсякденною поведінкою. В даний час здоровий спосіб життя розглядається як основа профілактики захворювань і передчасних смертей, збільшення тривалості життя. Здоровий спосіб життя повинен відповідати закладеної в людині.
Складові здорового способу життя містять різні елементи, що стосуються усіх сфер здоров’я – фізичної, психічної, соціальної та духовної. 3. Вакуленко О.В. «здоровий спосіб життя як соціально-педагогічна умова становлення особистості у підлітковому віці»: Автореферат. Дис. кан. пед. наук, -К,2004. 4. Книш Т.В. «Валеоогічна підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів освіти» : Автореферат дис.канд.пед.наук.
Взаємодія соціальних інститутів суспільства у формуванні здорового способу життя дітей та підлітків Монографія. — Луганськ: Альма-матер, 2007.- 352 с. ISBN 978-966-617-166-8. У зв'язку з цим гостро постає завдання формування здорового способу життя як умови збереження української нації, перспективи справжнього духовного оновлення наступних поколінь, запоруки якісних перетворень у масштабах держави. На нашу думку, надзвичайно важливим є аналіз підходів, концепцій, поглядів видатних філософів, психологів, педагогів на розкриття понять «здоров'я» та «здоровий спосіб життя».
Ключові слова: здоровий спосіб життя, складові здорового способу життя, здоров’я, оздоровлення. П. остановка проблеми. Здоровий спосіб жит-тя підлітка – це сукупність форм і методів повсякденної діяльності, заснована на нормах, цінностях, сенсі діяльності, яка змінює адаптив-ні можливості організму, впливає на виховання особистісних якостей. Це все, що є в людській діяльності, що стосується збереження і зміцнен-ня здоров’я, все, що сприяє виконанню людиною своїх людських функцій через діяльність з оздо-ровленням умов життя – праці, відпочинку, по-буту. Складові ЗСЖ містять різноманітні елементи, що стосуються усіх сфер здоров’я – фізичної, психічної, соціальної і духовної.
2. Основи здорового способу життя. 3. Складові здорового способу життя. 4. Захід щодо формування здорового способу життя молоді. Висновки Список використаної літератури. 2. У статті 3 Основ законодавства України про охорону здоров„я воно визначається як стан повного фізичного, душевного і соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів. Зазначеним законодавчим актом поняття “охорона здоров`я” визначається як система заходів, спрямованих на забезпечення збереження і розвитку фізіологічних і психологічних функцій, оптимальної працездатності та соціальної активності людини при максимальній біологічно можливій індивідуальній тривалості життя (стаття 3 Основ).
Коментарі
Дописати коментар