зразок характеристики студеи вчителем іноземної мови
Характеристика- ПРЕДСТАВЛЕНІЕФедоровой Ірини Михайлівни, учителя англійської мови Федорова Ірина Михайлівна – учитель англійської мови, педагогічний стаж 26 років, в даній установі – 18 років, атестована на вищу кваліфікаційну категорію, має дві вищі освіти: в 1982 році закінчила ТГПИ ФИЯ за фахом «Учитель англійської та німецької мов»; в 1989 році отримала другу педагогічну освіту за спеціальністю «Учитель математики», Переможець конкурсного відбору кращих вчителів загальноосвітніх установ для. Федорова Ірина Михайлівна досконало володіє методикою викладання англійської мови, використовує сучасні досягнення методичної науки, нові педагогічні технології.
Начало > Невредные советы > Как написать характеристику на студента > Характеристика на студента(ку) (ин.яз). Характеристика на студента(ку) (ин.яз). ___ курса отделения _. образовательного учреждения _. В ходе практики доказал(а) свое соответствие требованиям к учителю иностранных языков, которые стандартно предъявляются к профессии. Не возникало проблем при работе в сложных условиях. _ обладает высоким профессионализмом в сфере преподаваемого предмета, что обеспечивает предметную возможность и моральные права для обучения других людей.
Характеристика вчителя іноземної мови (англійської) Великосорочинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Миргородської районної Ради _(П.І.Б.) _ року народження, освіта вища. _ (П.І.Б. вчителя) працює у Великосорочинській ЗОШ І-ІІІ ступенів на посаді вчителя іноземної мови (англійської) з _ року. Поряд із цим не ігноруються мовні вправи, що сприяють засвоєнню нормативного мовлення фонетично, лексично і граматично. Широко практикує завдання, які вимагають самостійності, вміння учнів комбінувати матеріал залежно від потреб мовленнєвої ситуації.
Образец написания характеристики студентки-практикантки предназначен для учителей, курирующих педагогическую практику. Данная характеристика написана на студентку, преподававшую английский язык, и отражает конкретные особенности предмета. Однако, большая часть документа универсальна и может быть использована для характеристики студентов других специальностей. Щербатых Анна Ивановна (April-Anna). 18.09.2015. Характеристика студентки-практикантки. В течение многих лет в нашей школе проходят педагогическую практику студенты-практиканты педагогического колледжа. Я являюсь учителем-наставником будущих молодых специалистов.
Предварительный просмотр: ХАРАКТЕРИСТИКА. на студентку Куйбышевского филиала Новосибирского государственного педагогического университета, ФФ (ИЯ), 500 группы, Иванову Татьяну Сергеевну, проходившую педагогическую практику на базе МКОУ Венгеровской средней общеобразовательной школы №2, с. Венгерово, Венгеровского района, Новосибирской области. дневник студента-практиканта по учебной практики: "Архитектура электронно-вычислительных машин и вычислительные системы" специальность 230701 «Прикладная информатика» (в образовании). Характеристика реализуемого УМК по английскому языку для средней ступени обучения 5 – 9 класс.
Характеристика студента факультета иностранных языков (английский) с места прохождения практики (образец) - Студенческий портал помощи студентам в учебе Studynote. Характеристика студента УО «Мозырский государственный педагогический университет имени И.П.Шамякина» факультета иностранных языков (английский) с места прохождения практики в учреждении образования. Иванов Иван Иванович проходил преддипломную практику в качестве учителя английского языка в 5 – 11 классах.
Приклад написання характеристики діяльності вчителя англійської мови у між атестаційний період для полегшення написання атестаційного листа. Для підвищення інтересу до вивчення англійської мови проводить цікаві позакласні заходи: предметні тижні, турніри, ігри ("Що? Де ?Коли?", "Поле чудес", "КВК"), конкурси, усні журнали. На достатньому і високому рівнях навчаються 56 відсотків учнів. Цікавиться передовим педагогічним досвідом вчителів району, області. Як член методичного об’єднання вчителів англійської мови дає відкриті уроки, бере участь у обговоренні актуальних питань, систематично працює над підвищенням свого фахового рівня шляхом самоосвіти.
Вчителька (ПІБ вчителя) використовує традиційну методику навчання іноземній мові, дотримуючись діалогічного, монологічного, пояснювального та творчого методу. З інтерактивних технологій використовує роботу в парах, групах. Вчителька навчає дітей спілкуватися на іноземній мові, намагається будувати навчання шляхом створення різноманітних ситуацій так, щоб воно було схоже на процес природної комунікації. В організації пізнавальної діяльності учнів на уроці переважає особистісно зорієнтована спрямованість, гуманістичність, активність і новизна. Кабінет англійської мови , створений учителем (ПІБ вчителя), поповнюється навчальними посібниками, дидактичним матеріалом.
Характеристика. Педагогічної діяльності. Вчителя англійської мови. (вища категорія). ПІП– має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю вчитель англійської мови та української мови і літератури і зарубіжної літератури працює за отриманим фахом у середній школі №7 м. Самбора з 199_ року. ПІП– має кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії», присвоєну рішенням атестаційної комісії при середній школі №7 м. Самбора Львівської області від 24.03.201_р. У поточному навчальному році має педагогічне навантаження 18 години на тиждень.
Атестаційна характеристика вчителя іноземної мови №2. Атестаційна характеристика вчителя трудового навчання. Атестаційна характеристика вчителя фізики, астрономії. Атестаційна характеристика вчителя української мови, літератури та музики. Характеристика на вчителя ІІ категорії. Атестаційна характеристика керівника гуртка.
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Новини. [ Додати статтю ]. Характеристика студентки-практикантки. Характеристика. студентки-практикантки. /повна назва інституту/. За час проходження педагогічної практики студентка показала свої здібності у проведенні уроків, спілкуванні з дітьми та вчителями. Має гарний підхід до дітей. Оленою Іванівною було проведено рід пробних та залікових уроків.
Характеристика Гунько Світлани Віталіївни вчителя англійської мови ДНЗ№7 м.Луцька, 1958 р. народження, українка, освіта вища. Гунько Світлана Віталіївна працює на посаді вчителя англійської мови у дошкільному навчальному закладі №7 м. Луцька з 1992 року, стаж безпосередньої педагогічної роботи 33 роки. У 2010 р. їй присвоєно педагогічне звання «учитель-методист». За активне впровадження нових форм і методів навчання у вихованні учнів та передового педагогічного досвіду нагороджена Почесною грамотою МОУ України 2001 р., неодноразово нагороджена грамотами обласного, міського управління освіти, г.
Зразок характеристики студента-практиканта. Схема характеристики учня. Схема психолого-педагогічної характеристики класу. Реалізація вчителем саме цих вимог повинна стати об’єктом загального аналізу уроку іноземної мови, метою якого є цілісна оцінка уроку через призму його особливостей, в однаковій мірі притаманних усім типам уроків. До таких вимог відносяться. - цілеспрямованість уроку, - структурна цілісність і змістовність уроку, - активність учнів на уроці, - відповідність мовленнєвої поведінки вчителя цілям, змісту та умовам навчання, - результативність уроку.
Отзыв-характеристика. на студентку группы ИПОб-14-3 ФГБОУ ВО «Магнитогорского государственного технического университета им.Г.И.Носова» Рябову Анастасию Андреевну, проходившую производственную-педагогическую практику в МОБУ «СОШ №21» г.Белорецк. Рябова Анастасия Андреевна проходила педагогическую практику в качестве учителя английского языка в 4 «Г» классе в МОБУ «СОШ №21» в период с 15.09 по 26.10.
ХАРАКТЕРИСТИКА. Щербатюка Сергія Миколайовича. студента 5 курсу. спеціальності 7.010103 «Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія». Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту. ім. Тараса Шевченка. За період навчальної практики студент Щербатюк Сергій Миколайович провів 10 уроків біології у 9-11 класах, 10 уроків географії у 6-10 класах, 5 уроків основ здоров’я, 5 уроків екології, 5 виховних годин, 1 позакласний захід і гурткове заняття. Затверджено рішенням педагогічної ради Вовковиївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів протокол № _____ від _ рекомендована оцінка практики «_».
Посібник з педагогічної практики для студентів факультету іноземних мов. за редакцією С.Г. Мащенка та І.О. Свердлової. Харків, 2013. Студент-практикант має право: ● одержувати консультації вчителя та методиста з усіх питань проведення педагогічної практики; ● користуватися бібліотекою школи, матеріалами навчальних кабінетів та іншими засобами навчання; ● за необхідності, отримати в деканаті факультету дозвіл на проходження практики за місцем проживання або роботи. Правильне мовлення вчителя є зразком для наслідування. Але вчитель сам не. 15. 5.11. Складання психологічної характеристики учня Під час складання характеристики учня слід дотримуватись схеми, яка містить.
Зразок. Психолого-педагогічна характеристика студента. Загальні відомості про студента Іванов Іван Іванович, 2002року народження. Закінчив школу в 2017 р. і вступив до ХКДУТ на спеціальність… Проживає разом з родиною в приватному будинку. Особистість студента На даному етапі соціальні потреби проявляються у навчанні, професійній діяльності та спілкуванні з однолітками. В колективі вважається поважною людиною, до чиєї думки дослухаються. Найбільш тісно спілкується з кількома однокурсниками (3-4 людини), з іншими підтримує більш-менш рівні стосунки.
Характеристика. студента IV курсу Одеського автомобільно-дорожнього. коледжу Одеського національного політехнічного. університету Траблака Іллі Андрійовича, 1990 р. н. Траблак Ілля Андрійович навчався в коледжі з 01.09.06 по 01.07.09р. за спеціальністю «Організація перевезень і управління на автомобільному транспорті». За час навчання показав себе як дуже дисциплінований та здібний студент. Характеристика. Наливайко Миколи Васильовича, учня 11 класу Петриківської ЗОШ І-ІІІ ступенів , 1993 року народження, українця, освіта середня. Брав участь у районних олімпіадах з української мови та літератури, фізики, де посідав 1—2 місця. Захоплюється футболом. Виступав за збірну команду школи.
Зміст характеристики до атестації: Індивідуальний про кожного вчителя. Доповнюється у міжатестаційний період. Накопичується разом із педагогічним стажем. Справи керівника у жовтні: що проконтролювати. Характеристика повинна містити: Оцінку виконання педагогічним працівником посадових обов’язків. Відомості про: – професійну підготовку. – творчі та організаторські здібності. – ініціативність. – компетентність. – організованість. – морально-психологічні якості. Дані про участь у роботі методичних об’єднань. Інформацію про виконання рекомендацій, наданих попередньою атестаційною комісією, тощо. Пу.
· участь у роботі методичного об’єднання вчителів іноземної мови, в семінарах студентів-практикантів, у засіданнях педагогічної ради школи за результатами педагогічної практики, в підсумкових заходах педпрактики. Зміст позакласної роботи студента-практиканта з іноземної мови складається з таких компонентів: 10. · вивчення системи роботи вчителя іноземної мови, спрямованої на формування в учнів стійкого інтересу до іноземної мови . • складання психолого-педагогічної характеристики особистості учня; в) дослідницька робота: • проведення психолого-педагогічних досліджень з метою вивчення особистості учня
Зразок написання характеристики 1-2 курс. Характеристика. Бендера Остапа Ібрагімовича, 21.12. 2001 року народження. студента _коледжу. Н_ а_ у_. За період навчання зарекомендував себе як (старанний, дисциплінований, працелюбний, уважний) студент. або (Студент, який потребує додаткової мотивації до навчання, корекції поведінки, розвитку працелюбності, контролю з боку дорослих). Володіє навчальним матеріалом на (високому (12-10), достатньому(9-7), середньому (6-4), низькому(3-2)) рівні.
Атестаційна характеристика вчителя іноземної мови. Атестаційна характеристика вчителя трудового навчання. Атестаційна характеристика вчителя фізики, астрономії. Атестаційна характеристика вчителя української мови, літератури та музики. Характеристика на вчителя ІІ категорії. Атестаційна характеристика керівника гуртка.
Коментарі
Дописати коментар