методика написання диктантів у 4 класі
У контрольних диктантах виправлення учнем неправильного написання на правильне не слід враховувати в кількість помилок, правда, велика кількість виправлень свідчить про несталість правописних навичок. Томупрактикується зниження балу за велику кількість (більше 5) виправлень, зрештою, якщо це не приведе до виставлення негативної оцінки. Доброго вечора. Поясніть, будь ласка, згідно методики оцінювання контрольних робіт з математики в початкових класах.(4 клас) Якою помилкою вважається помилка допущена в записі множення в стовпчик типу 140*5=700. Учень записав 5 під нулем(вчитель виправила, що треба було записати під 4), хоча результат правильний.
Диктант рекомендується проводити в тому класі, в якому і на яких місцях учні звикли працювати. Необхідно заздалегідь потурбуватись, щоб у всіх були зошити, ручки, щоб була підготовлена до уроку дошка, крейда, усунути з парт все, що може відволікати увагу учнів (книги, сторонні предмети); диктант слід проводити в звичайній, серйозній обстановці. Загальна схема контрольного диктанту. Зупинимось тут на найбільш типовому, поширеному в практиці видові контрольного диктанту, який проводиться за такою загальною схемою: попереднє читання тексту і пояснення деяких не відомих дітям орфограм, виконання р.
Диктант – один з основних видів робіт при навчанні правопису. Це запис учнями сприйнятого на слух тексту, при якому необхідно правильно написати всі слова та розставити пунктуаційні знаки. Перевірочний та контрольний диктанти, які учні пишуть самостійно, дозволяють виявити пробіли у їхніх знаннях та виділити типові помилки з метою їх подальшої ліквідації.. Інші методичні матеріали на урок Українська мова скачати.
Ця справа вимагає диференційованого підходу: як правило, випадкових помилок не буває, тому кожен із зазначених типів хибних написань, зумовлений певними, визначеними причинами, потребує своєї методики опрацювання й попередження. Методика роботи над помилками. Згідно з діючими нормами оцінювання знань і вмінь учнів 5—11-х класів з української мови диктант оцінюється, виходячи з певних критеріїв (див. статтю "Оцюнювання диктантів"). Учитель має право в деяких випадках підвищувати або знижувати оцінку залежно від характеру помилок та від якості виконаної роботи.
Підсумкова перевірка у 2-3 класах передбачає тематичну перевірку, у 4 класі – тематичну перевірку та підсумкові контрольні роботи у кінці навчального року (з навчальних предметів, що визначені Міністерством освіти і науки України для державної підсумкової атестації). Тематична перевірка здійснюється у формі тематичної контрольної роботи після опанування програмової теми/розділу (2-4 класи). У разі, коли тему/розділ розраховано на велику кількість годин, її/його розподіляють на логічно завершені частини – підтеми/підрозділи. Якщо ж програмова тема/розділ невелика/ий за обсягом, то її/його об’єд.
Диктант інформаційної дії. Методика проведення контрольного диктанту. Контрольний диктант проводиться у кілька етапів. Спочатку вчитель читає весь текст. Якщо виникає потреба, він дає пояснення щодо окремих слів у тексті. Після прочитання всього тексту вчитель читає перше речення повністю, учні тільки уважно слухають. Під час написання диктанту треба бути уважним, зосередженим і цілеспрямованим. Практика доводить, що більшість учнів під час написання не думают про правила і відкладають самоконтроль на кінець роботи. Звичку писати без розділових знаків і розставляти їх “потім”, після закінчення диктанту, слід викорінювати. Такі звички негативно відбиваються на результатах виконаної роботи.
МЕТОДИКА ПРОВЕДЕНИЯ ДИКТАНТА консультация (2, 3, 4 класс) на тему. Опубликовано 19.06.2018 - 16:59 - Николайчик Валентина Михайловна. Методика проведения контрольного диктанта. Скачать . Контрольный (проверочный) диктант – вид слухового диктанта, представляет собой грамматико-орфографическое аналитико-синтетическое упражнение и проводится как полностью самостоятельная работа: учащиеся должны понять содержание текста и записать его без искажения смысла, понять каждое слово и грамматическую форму, обнаружить орфограммы и пунктограммы, проверить их, написать их без ошибок. Цель – выяснить уровень владения учащимися изученными правилами и умениями применять их на практике.
3.Попереджувальний слуховий диктант. Перед написанням цього виду диктанту вчитель дає учням завдання повторити відповідні правила. Після цього читає окремі речення, а учні усно пояснюють потрібні орфограми кожного речення і записують його в зошити. Після написання диктанту учні обмінюються зошитами для перевірками. Під час перевірки вчитель звертає увагу учнів на відповідні орфограми. Методика проведення вільного диктанту така: учитель читає повністю текст. Один з учнів переказує зміст. Після цього учні ділять текст на частини і дають заголовок кожній із них. Під час розбору диктанту вчитель аналізує в класі як граматичні, так і стилістичні помилки. Контрольний диктант.
Инфоурок › Начальные классы ›Другие методич. материалы›Методика проведення зорових диктантів. Зорові диктанти. Методика проведення зорових диктантів. Зорові диктанти. Скачать материал. Розвиток оперативної пам'яті відбувається з допомогою зорових диктантів. Вони складаються з 18 наборів, по 6 фразеологізмів у кожному. Особливість в тому, що перший фразеологізм містить всього 2 слова – 8букв, то останній вже – 47. Наростання довжини фразеологізмів відбувається поступово, по одній – дві букві.
Методика проведення різних видів диктантів. Диктант – це такий прийом організації навчальної діяльності на уроці, в процесі якої учні відтворюють письмово сприйнятий ними на слух текст. Терміном диктант позначаємо і продукт цієї діяльності – різновид письмової роботи, виконаної під диктовку. Він допомагає організувати ритмічну, колективну роботу всього класу над одним текстом, причому дозволяє використовувати для цього тексти з оптимальними для даних умов характеристиками, краще, ніж деякі інші прийоми, забезпечує зворотну інформацію, отже, є засобом і навчання і контролю. Тому під час написання диктантів слід систематично привчати дітей запам'ятовувати продиктоване речення або значні його відрізки.
Після написання диктанту учні звіряють його з написаним на дошці, відповідно роблячи, потрібні виправлення. Таким чином, написаний диктант перевіряється одразу в класі. 2) Попереджувальний слухово-зоровий диктант. Методика проведення коментованого диктанту така. Учні всього класу пишуть під диктовку вчителя. На дошці ніхто не пише. Вчитель диктує, дотримуючись правил орфоепії. Один з учнів, за дорученням вчителя, не встаючи з місця, пишучи одночасно з класом, голосно повторює перше слово речення, коротко пояснює написання певного слова, спираючись на правило, потім промовляє його по складах і одночасно пише разом з учнями, після чого переходить до коментування наступного слова.
Контрольна робота: диктант — Українська мова 4 клас - конспекти уроків (за підручником М. С. Вашуленка) - 2015 рік - розгорнуті конспекти уроків з української мови, запропоновано зразки бесід під час вивчення нового матеріалу, опорні схеми, різні види робіт над новим матеріалом, каліграфічні хвилинки, творчі завдання, цікавий ігровий матеріал.
Як написати диктант на 5? Чому писати диктанти важко? Існує думка, що в наше століття сучасних технологій, головне — це вміти швидко друкувати. У цій статті опубліковані методики, що допомагають навчити грамотно писати дитини та учня середньої і старшої школи та поради для дорослих. Як швидко навчити дитину грамотно писати диктанти: секрет №1. Вчимося грамотно писати диктанти. Секрет №2: Регулярне написання диктантів. Спочатку це може здатися непотрібним заняттям, але два тексти в тиждень, написані під диктовку — це відмінні результати вже через 2-3 місяці. Обов'язково розбирайте помилки, і робіть аналіз разом з дитиною.
3.Попереджувальний слуховий диктант. Перед написанням цього виду диктанту вчитель дає учням завдання повторити відповідні правила. Після цього читає окремі речення, а учні усно пояснюють потрібні орфограми кожного речення і записують його в зошити. Після написання диктанту учні обмінюються зошитами для перевірками. Під час перевірки вчитель звертає увагу учнів на відповідні орфограми. Методика проведення диктанту з коментуванням така: учитель читає речення, а один з учнів пояснює складні орфограми, наявні розділові знаки. Учні пишуть разом з тим, хто коментує. Під час розбору диктанту вчитель аналізує в класі як граматичні, так і стилістичні помилки. Контрольний диктант.
Творча робота авторки на заявлену тему має такий план: „Вступ”; „Специфіка диктантів і класифікація їх видів”, „Текстуальні, вибіркові, вільні, творчі, та контрольні диктанти”; „Висновки” та список використаної літератури. Форум педагогічних ідей. Методика та технологія. Види диктантів і методика їх проведення.
Навчальний диктант. Вдома, за пам’яткою, учні готуються до написання диктанту, самостійно проробляючи текст чи слова. У класі під час диктанту підручниками користуватися не дозволяється. «Добери приклади до орфограм» (підтверджувальний диктант). Вчитель пише 2-4 орфограми, до яких учні виписують слова з даного тексту. Учень, працюючи зі словником, виписує словникові слова у стовпчик за методикою «+ 1 буква». (Сходинки). Джерело kuncevo.ucoz.ru/uroki/pochatkovi/abetka-diktant.htm.
Диктант з граматичним завданням. Навчальний та контрольний. Обсяг тексту дещо зменшується і пропонується декілька завдань на аналіз слів, словосполучень, речень. Вчить обдумано підходити до написання слів, використовувати знаки пунктуації, аналізувати; формує стійкі орфографічні та пунктуаційні навички та вміння. Дієслівний. Підсумковий, контрольно-перевірний диктант на систематизацію знань про дієслово.
Перевірна робота. Диктант № 2. Мета: перевірити орфографічну та пунктуаційну грамотність учнів; розвивати акуратність; виховувати культуру оформлення письмових робіт. Хід уроку. ПІДСУМОК УРОКУ. — Які труднощі виникли під час написання диктанту? — Що слід зробити, щоб їх подолати? Опубліковано Диана о 22:59. Мітки: українська мова 4 клас.
4. Методика підготовки учнів до написання диктантів. Рекомендована література. 1.Шкуратян Н.Г. Методика вивчення орфографії. - К.: Радянська школа, 1985. 2.Восркесеньська Н.О. Навчання орфографії. - ж-л «Початкова школа», №11,1996. 3.Кравченко М.П. Окремі аспекти вивчення орфографії. - ж-л «Початкова школа», №11, 1991. 4.Чорновол - Ткаченко Р.І. Вправи з української орфоепії й орфографії. - ж-л «Початкова школа», №1, 1997. Оскільки ці види диктантів досить складні, їх рекомендується проводити в 3—4 класах. Вільний диктант. Для нього добирається цікавий текст. Учитель читає спочатку весь текст, а потім за логічно завершеними частинами (абзацами), кожну 2 рази.
Коментарі
Дописати коментар