теорія ймовірності приклади розв язування задач
Приклади розв'язування задач.Підготовка до ЗНО. Розв'язки задач з теорії ймовіростей шукає чимало студентів, та не усі з них залишаються задоволені відповідями до завдань та поясненнями. В цій статті Ви можете не тільки отримати розв'язки завдань з ймовірності, а й вивчити інструкції знаходження ймовірностей за відомими з теорії формулами. Приклади охоплюють широкий клас теоретичного матеріалу та дозволяють швидко встановити рівень знань практичного матеріалу у студентів. ВАРІАНТ – 17. Завдання 1 Із урни, в якій 10 білих, 4 чорних та 5 синіх кульок, навмання вибирають три кульки. Знайти ймовірність того, що серед них будуть: а) вс.
Приклади розв’язування задач. Приклад 1. Партія складається з 10 стандартних (С) і 5 неста-ндартних (Н) деталей. Із партії навмання беруть 5 деталей. Приклад 2. За умовами прикладу 1 знайти ймовірність зазна-ченої події, якщо деталі беруться з поверненням. Розв’язання. Подія А — «серед 5 узятих деталей 3 виявились стандартними, а 2 бракованими».
Збірник задач з теорії ймовірностей. Навчальний посібник. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. Наведено ілюстративні приклади розв'язання різних типових завдань, що полегшують вивчення та освоєння матеріалу. УДК 519.21 (075.8) ББК 34.445+22.12. ISBN 978-966-657-498-8.
Основні означення, закони, формули і приклади розв’язків задач з. Теорії ймовірності. Події, класифікація та операції над ними. Під випробуванням будемо розуміти здійснення певного комплексу умов, які можна відновити довільне число разів. Під об’єднанням (сумою) множин А і В(позначаютьА Вабо А+В) будемо розуміти сукупність усіх елементів, що належать принаймні одній з множин (або А, або В, або обом множинам одночасно). Приклад 1. Виконати операції об’єднання і перетину числових множин: А = {1,3,5,7,9}; В = {1,2,3,4,5}; С = {2,4,6,8,10}. Розв’язування. а) А В = {1,2,3,4,5,7,9}; б) А С = {1,2,3,4,5,6,7,8,9,10}
Основні поняття теорії ймовірностей. Приклади розв’язування задач Задача 1.1. Технічний контроль перевіряє якість трьох приладів. Описати: а) простір елементарних подій, б) подію А= ”всі прилади якісні”, в) подію В= ”хоча б один з приладів є неякісним”, г) подію С= ”серед перевірених приладів рівно один неякісний”. "} . Оскільки події А і В є протилежними, то: д) А + В = W - достовірна подія; є) АВ = Ж - неможлива подія. Зауважимо, що з події С випливає подія В, С М В ,. отже: ж) В + С = В = ”хоча б один з приладів є неякісним” ; з) ВС = С = ”серед приладів рівно 1 неякісний”. Задача 1.2. Спростити вираз: ( А + В)( А + В)( А + В) . Розв’язання.
теорія, основні формули, позначення, ребуси, загадки, задачі та поняття з природничих дисциплін. Цікаві факти про видатних вчених фіз.-мат. дисциплін на сайті formula.kr.ua. Математика. Задача 1 В урні 6 білих і 23 чорні кульки. З урни навмання виймають 4 кульки. Знайти ймовірність того, що серед них будуть: · а) 3 білі кульки; · б) 3 чорні кульки
Теоретичний матеріал супроводжується великою кількістю розв’язань типових прикладів і задач. В кінці кожного розділу подано питання для самоконтролю та задачі для самостійного розв’язування. Для здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей закладів вищої освіти, аспірантів та фахівців у сфері економіки. -2 . Визначна роль у розвитку теорії ймовірності належить знаменитому ма-тематику Лапласу (1749–1827). Він вперше систематично виклав основи теорії ймовірностей, довів одну з форм центральної граничної теореми (теорема Муавра-Лапласа) і показав практичне застосування теорії ймовірностей до конкретних практичних задач, зокрема, до аналізу помилок спостережень при вимірюванні.
ЕЛЕМЕНТИ ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ ЧАСТИНА 1 Навчальний посібник. Виклад навчального матеріалу побудовано за такою схе-мою: наводиться необхідний теоретичний матеріал, подаються приклади розв’язування типових задач, в кінці пропонуються вправи для самостійного розв’язування та питання для самоперевірки у вигляді кросвордів. Методи знаходження оцінок….103 6.3 Статистична гіпотеза та загальна схема її перевірки…………109 Питання для самоперевірки…..118 ТЕМА 7 ІНТЕРАКТИВНЕ ЗАНЯТТЯ З ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТІ….120 ТЕМА 8 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ЗАСОБАМИ.
Теорія ймовірностей та математична статистика у прикладах і задачах. Навчальний посібник для студентів нематематичних спеціальностей вищих навчальних закладів. Київ-2015. . Приклад 3. Знайти ймовірність того, що вибране випадковим чином двозначне число ділиться на: а) 3; б) 5. Розв’язання. Експеримент полягає в тому, що випадковим чи-ном вибирається двозначне число.
Приклад 9. Задача. Імовірність того, що витрата електроенергії протягом доби не перевищує встановленої норми, дорівнює 0,75. Знайдіть імовірність того, що в найближчі 6 діб витрати електроенергії впродовж 4 діб не перевищують норми. Імовірність нормальної витрати електроенергії протягом кожних 6 діб постійна і дорівнює р=0,75. Отже, імовірності перевитрати електроенергії в кожну добу також постійні і дорівнюють. Шукана ймовірність за формулою Бернуллі дорівнює. Відповідь: 0,3. Приклад 10. Задача. Яка ймовірність того, що при 10 киданнях грального кубика 3 очки випадатимуть рівно 2 рази? Розв’язання. У цій задачі і тоді. Відповідь: 0,29. ◄ Початки теорії ймовірності. Перейти до. Перейти до.
Приклади розв’язання задач. Приклад 1. Проведено флюорографічне обстеження 10000 чоловіків віком понад 40 років. Серед обстежених 4000 палять, 3300 мають захворювання легень. Серед чоловіків, що палять, 1800 мають захворювання. Знайти ймовірність того, що сума номерів вийнятих куль більша 6. Яку означення теорії ймовірності використовується при розв’язанні? Розв’язання. Побудуємо вибірковий простір випробування «сума чисел на двох кулях з двох скринь».
Завдання по курсу теорії ймовірностей (+ відповіді і приклади рішення). Модель Лапласа. Модель Бернуллі. Прості задачі на умовну ймовірність. Задача про повної ймовірності. Формула Байєса. Задача про ймовірностях гіпотез. РІШЕННЯ. Використовуємо модель задачі 4. Справа зводиться в обчисленню ймовірності подій В = А 7 + А 11 П = А 2 + А 3 + А 12 H = А 4 + А 5 + А 6 + А 8 + А 9 + А 10. Застосовуючи правило складання і таблицю задачі 4, отримуємо Р (В) = Р (А 7 + А 11) = Р (А7) + Р (Ац) = 6/36 + 2/36 = 8/36, Р (П) = Р ((А 2 + А 3) + А 12) = Р (А 2 + А 3) + Р (А 12) = Р (А 2) + Р (А 3) + Р (А 12) = 1/36 + 2/36 + 1/36 = 4/36, Р (H) =. 3/36 + 4/36 + 5/36 + 5/36 + 4/36 + 3/36 = 6/9. Зауваження. Ця задача має відношення до гри крепс.
Теорія ймовірностей і математична статистика. Навчальний посібник. для студентів денного і заочного відділень. У даному посібнику наведено основні теоретичні матеріали та задачі для організації самостійної роботи студентів з основ теорії ймовірностей і математичної статистики. Кількість варіантів кожного виду задач дана з надлишком: 30 варіантів, а для контрольних робіт студентів-заочників пот-рібно 25 варіантів. Додаткові варіанти можна використовувати як демон-страційні на лекціях та практичних заняттях. Крім того, в академічних гру-пах стаціонару може бути більше 25 студентів. Об’єм необхідних знань міститься у типовій програмі курсу: 1 Випадкові події та їхні ймовірності
Приклади розв’язування задач. Приклад 1. У класі з 30 учнів, де 17 хлопчиків і 13 дівчаток, на-вмання вибирається один. Яка ймовірність того, що це хлопчик? Розв’язання. Позначимо через A подію: навмання обраний учень — хлопчик. Початки теорії ймовірностей. Приклад 3. Із ящика, у якому a білих, b червоних і c чорних куль, навмання витягли кулю. Яка ймовірність того, що обрана. куля буде чорною? Розв’язання. Відповідь: ≈ 0,0008 . Задачі для самостійного розв’язування. 1. У ящику 4 білі, 5 червоних і 3 чорні кулі. Яка ймовірність того, що навмання обрана куля буде червоною?
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА В.В. ГОЛОМОЗИЙ М.В. КАРТАШОВ К.В. РАЛЬЧЕНКО ЗБІРНИК ЗАДАЧ З ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ Навчальний. Transcription. 1 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА В.В. ГОЛОМОЗИЙ М.В. КАРТАШОВ К.В. РАЛЬЧЕНКО ЗБІРНИК ЗАДАЧ З ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ Навчальний посібник.
Наведені розвязки типових прикладів і задач. Дані основні мате-матичні поняття й методи, що застосуються для розв’язання практичних задач в менеджменті і економіці. Матеріал доступне для самостійного засвоєння. Рекомендована для студентів спеціальності менеджмент. Рецензент: д-р техн. наук, проф. Самойленко М. І. (Харківської націона-льної академії міського господарства). Затверджено на засіданні кафедри прикладної математики і інформацій-них технологій, протокол №9 від 24.03.2009 р. © Булаєнко М. В. ХНАМГ, 2011 р. 3.
Теорія ймовірностей та математична статистика у прикладах і задачах. Навчальний посібник для студентів нематематичних спеціальностей вищих навчальних закладів. Київ-2015. Статистичні ймовірності надають лише один з багатьох способів прогнозування появи реальних випадкових подій. Спільним у всіх спо-собів прогнозування є те, що кожній випадковій події A ⊂ Ω (з простору подій S) відповідає єдине число P (A) — ймовірність події A. При цьому числа P (A), A ∈ S, задовольняють основні властивості ймовірності . Приклад 2 (задача про зустріч). Два студенти призначили зустріч у певному місці між третьою та четвертою годинами дня.
Коментарі
Дописати коментар